Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bigseedbank.com || auto jack berry xl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Jammer LR2
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #32
      Ah joh, de wiet ruikt goed. De rijpheid is in orde. Mijn eigen voorraadje met lekkere toppen is bijna op.
      Eigenlijk komt het allemaal wel goed uit.
      Geen spatje rot voor de verandering! Da's dan ook wel eens lekker. Als je de boel altijd tot het uiterste laat zitten, dan is dit een aangename verandering.

      Voor een XL met minimale advertentiehoogte van 100cm had ik alleen iets meer verwacht dan 45cm en 35cm. Samen opgeteld komen ze nog niet aan de 100cm.
      Maar goed, misschien maakt de smaak veel goed. Tot nu toe ruikt het richting een haze met hier en daar wat bosbesjes of rood fruit. De jack ruik ik er nog niet in terug, dat aandeel zou vaak wat aardser moeten zijn.
      Toch is het nu al een lekker geurend plantje, dus na het drogen en curen zal dat enkel beter kunnen worden.

      Als ik buiten niet aan het kruisen was, dan had ik ze nog een week of twee laten staan. Ik kan nu echter geen risico nemen om deze planten aan het stuiven te laten gaan. Dat zou alle projectjes in de war schoppen.
      Dus dan maar zo!

      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #33
        Jammer maar inderdaad geen ramp, de topjes waren al redelijk ver dus smaken zal het vast wel.

        Comment


          #34
          Ik vind het zelf ook altijd lastig die smaken( terpenen) om het te proeven. Misschien wel leuk om even op mijn topic te kijken daar heb ik een rapport van mijn laatste gekweekte wiet. Maar eerlijk gezegd proef ik die smaken niet echt anders dan mijn andere soorten wiet. P.s wel de sterke THC
          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

          Comment

          Bezig...
          X